ozgetunak Kızlar smd bebeğim 10 aylık olmak uzere biz genelde 9 gibi uyanıyoruz mama var malesef anne sütü alımı bitti uyanınca mama veriyorum ilk etapta sonra eğer 1 saat içinde uykusu gelmezse kahvaltı yapıyoruz uyku gelirse uyutuyorum 11 12 arası kahvaltı yapıyoruz şimdi bebeğimin 6 dışı birden şiş malesef bu ara bişey yemiyor yumurta hiç yemiyor kusuyor aslında sorum şu siz kahvaltıyi ilk uyanincami yaptırıyorsunuz yani mama yerine kahvaltımı yapmalıyız ve 11 12 kahvaltı için geç bir saatmi bide ben eline salatalık ekmek falan veriyorum peynir zeytin ne varsa başka ben yediriyorum. Siz neler yapıyorsunuz başka 10 aylık bebe anneleri😁
Helenikom ozgetunak bence kahvaltı için geç o saatte öğlen gıdasını alması gerekiyor mamasını uyanınca çok az verin20-30 ml gibi çok aç iken kahvaltıda yapmazlar o ara siz kahvaltısını hazırlarsınız uyumaya yakın tekrar mama verebilirsiniz
Morfrenk ozgetunak 6.aydan sonra önce anne sütü/mama sonra kahvaltıydı. 9.aydan sonra önce mama sonra kahvaltı. Kahvaltının peşine direk mama verebilirsiniz isterse ama iştahını kestiği için öncesi vermeyin
uyumayankoala ozgetunak Kahvaltı dediğiniz saatte öğle yemeği yiyoruz, bizde 10 aylığız. Bence mama vermeyin direkt kahvaltı yapın 9.30-10 gibi, bir düzene oturtunca inanın iştahları da yerine geliyor, ben çok yollar denedim bunu tecrübe ettim 😊
Emine_1245 Benim fikrimce ilk önce kahvaltısını yaptırın. Mamayı da uyutmadan önce yedirip öyle uyutun
ozgetunak Emine_1245 5 6 saat aç kaldigi için kahvaltı aslında katı geliyor mama sanki midesine daha iyi gelir diye düşünerek ilk mama veriyorum ama.iste dogrumu