Bebeğim 9 aylık. Doğduğundan beri neredeyse hiç formül mama içmedi. İlk başlarda sütüm gayet iyiydi ve ona yetiyordu. 5. Aydan çok azaldı sütüm ve çok çok az geliyor. Formül mama denedim hiçbir şekilde almadı biberonu da almadı biberonda ve mamada bütün markaları denedim hiçbirisini almadı. Ek gıda ile bu zamana geldik ama son 1 aydır çok kilo kaybetmiş yemek yemiyor. Ne yapabilirim bununla ilgili her yöntemi denedim. Sürekli formül mama alıp deniyorjm asla kabul etmiyor. Kilo alamıyor aksine kilo veriyor yardımcı olun lütfen