Baktım yemiyor çizgi film açıp yediyorum eğer öylede yemezse kendi haline bırakıyorum sıcakta belki yemek yiyesi yoktur diye meyve veriyorum bazende (meyveyi asla geri çevirmez) diğer öğündede çok sevdiği bişeyler yapıp tıka basa yediyorum içim böylece rahat ediyor😂