Arkadaşlar 30 aylık yani iki buçuk yaşında kızım var. Geceleri bazen her saat başı veya yarım saat de bir veya iki saat de bir bazen sabaha kadar deliksiz uyuyo değişiyo bu süreçler ama hep aynı canı yanar gibi ağlamaya başlıyo ben tabi uyku sersemi yataktan topuk yapıp yanına gidiyorum saniye de geldim kızım ağlama filn derken geri susuyo dalıyo bu, mesela bu gece saat 5 e kadar tekrarladı ağlamaya başladığı anda ben gidiyorum geldim kızım noldu filn diyorum susuyo çişin var mi gidelim mi diyorum yok diyo su verim mi süt verim mi diyorum yok diyo bilinci açık hani uyumuyo da ama neden böyle olduğunu anlamıyorum mal oluyorum sabaha kadar ya kalk yat kalk yat 4 aylık küçük kızım bile daha iyi uyuyo maşallah. Saat 10 olmuş hala uyuyo büyük kızım gece deliksiz uyumadığı sabah 5 de adam akıllı daldığı için neden böyle olur sizce yaşayan veya fikri olan varmı güzel analar🤗 yoksa bi pisikoloğa filn mı götürsem şaştım kaldım😔