Oyku-Arden Merhabalar, benim bebeğim gözünü 2 haftadır çok fazla ovuşturuyor. Eliyle ovuşturamasa bir yerlere sürtüyor. Daha 80 günlük. Aranızda bunu yaşayan var mı? Sonucu ne çıktı sizlerde?
alperenli-hayat Oyku-Arden benim ki de öyle ama uykuya geçiş aşamasında yapıyor bunu onun dışında yapmıyor
zerroya Oyku-Arden merhaba göz yaşı kanallarında tıkanıklık olabilir mi kuruluk olduğu için ovuşturuyor olabilir baktırdınız mı hiç ?
Oyku-Arden zerroya İnşallah yoktur öyle bişey. Ama gözünden yaş geldi daha önce, sanmıyorum. Yine de geçmezse bu oluşturmaları götüreceğim gözcüye.
zerroya Oyku-Arden inşalla yoktur tabi ama takip et yinede baktır erkenden önlemini almış olursun öyle bi durum varsa da