Kızım şu an 8 aylık oldu .Normalde asla gündüz uyumazdı çok nadir 15 dakika civarında gecede 10 10.30 gibi yatar 9 gibi kalkardı ve bidaha hiç uyumazdı çok yoruluyordum ama gece 2 kez civarı emmeye kalkıyordu en azından gece çok kalkmıyor diye seviniyordum .Bazı anneler yazıyor günde 2 3 uyku yapıyor 1 saat uyuyor filan diye imrenerek bakıyordum bizde nerde .. Kızım enfeksiyon kaptı antibiyotik kullanıyoruz gündüz 2 saat civarı uyuyor artık Ama gece çok geç yatıyor ve sürekli kalkıyor o iki saatin bile acısını fazlasıyla çıkarıyor napıcam şaşırdım çok üzülüyorum kolik bi bebekte değil anlamadım .Ne yapmak gerekiyor dişide çıkmıyor hiç belirti yok .