Kızlar bilginize ihtiyacım var hamileliğimin ilk 4 5 ayında Saçlarım aşırı derecede dökülmüştü daha sonradan birden toparlandı hem güzel şekilde uzadı hem yoğunlaştı doğum yaptım 3 buçuk ay oluyor Yani üçüncü aya girdikten sonra aşırı derecede dökülmeye başladı hani dedim emzirme dönemi ilk iki ayında etkilemedi çok şükür dedim ama şu an o kadar dökülüyor ki avuç avuç saçlarım hep azdı bu zamana kadar hamileliğimde çoğaldı diye çok seviniyordum böyle olan var mı ya da bir çözüm önerisi olan bana bilgi verir misiniz güzellerim😍😍