Damlaymz tahlil yapıldı , k vitamini değeri kötü çıktı iğne yapıldı tekrar bir hafta sonra kn verip k vitamini iğnesi yapılcak allah korumuş bebeğe dikkatceksin bol yeşillik yiceksin dedi. Burnunu çizmesi k vitamini eksikliğinin ortaya çıkmasını sağladı