ECAA canım benim oğlumu resmen ben yanlış ilaçlarla ve teşhislerle kaybediyordum 6.5 aylıkken bu uygulamada yazdım ankarada en iyi çocuk doktoru kimdir diye sağolsun birisi şuan ki gittiğimiz doktoru önerdi doktor doktor gezmiştim inşaallah bu son olur dedim gerçekten şükürler olsun rabbime son oldu ve asla değiştirmem oğlum düzeldi teşhisi kondu tedavisi çok uzun sürdü ama atlattık hocamızın vesilesi ile yemesinden tut uykusuna kadar her şeyi rayına koydu doktor 6.5 aylıkken gittim şuan 13.5 aylık oldu hem iyileşti hem kilo alımı boy uzaması gelişimi normal oldu gerçekten pişman olmazsın hayır duanı bile alırım o kadar eminim 🤲🏻🥰