sedasnglr93 merhaba, ben de oğlum 5,5 aylıkken ise dönmüştüm. Benim işime yarayanları paylaşayım. Öncelikle bebeğim emerken diğer memeyi sağdığımda daha çok süt geliyordu. Bebeğim çok hareketli olduğu için pompada zorlanmıştım, tekmeleyerek çıkarıyordu. O yüzden mochi almıştım. Her emzirmede bir yandan sağım yapabiliyordum. Özellikle işten geldiğimde ilk emzirmede çok dolu olduğu için 250 ml bile çıkıyordu. İş yerinde de öğlen saatlerinde bir kez sağım yapıyordum. Bir tarafı pompayla sağlarken diğerini mochi ile sağıyordum. Sağım esnasında bebeğimin videolarını izlemek, küçük bir eşyasını yanımda götürüp koklamak ve dokunmak da oksitosin salgılanmasına yardımcı oluyordu ve daha fazla süt geliyordu. Biberon için de, kaşık biberonlar var. Ya da bardak ile de içebilir. Biberon birçok bebek istemiyor.