Merhaba güzel anneler,
Benim astım ve alerjik rinitim var ama astım krizi sık sık yaşamıyorum sadece 1 kez yaşadım 2yıl önce öyle ilaçlarımı da 1,5 yıl önce kullandım bittiler çok şükür iyiyim. Emziren bir anneyim . Henüz aşımı olmadım. 3.ayın bitmesini bekledim ve şimdi aşı olmam gerekiyo fakat bir türlü karar veremiyorum biontech mi yoksa sinovac mı diye. Sizlerde böyle alerjik rinit veya astım hastası olan annelerimiz var mı ? Hangisini öneriyosunuz ? Doktorlarınız ile mi karar verdiniz ? Aşınızı olduktan sonra her hangi bir yan etki yaşadınız mı ? Şimdiden teşekkürler herkese🙏🏻🌿