DurununAnnesi12 bugün 2 aşımız var daha doğrusu cumartesi günüydü hafta sonu kapalı oluyor sağlık ocağı bugüne kaldı tam hazırlandım gideceğiz eşim rota aşısı için eczaneyi aradı grev yapıyorlarmış sağlık ocağı kapalıymış ya böyle saçmalık mı olur 😬
Muzeysel DurununAnnesi12 bizimde normalde bugün 4. Ay aşılarımız vardı fakat covid olduğumuz için ebe cuma günü aradı pazartesi grevimiz var salı gününe erteleyelim mi diye bilgi vermişti
PirayeMom DurununAnnesi12 biz de bugün aşıya gideceğiz önceden 16sı dedi hazırlandım mesaj attı yarın diye?? Nedenini anladım sağolun 😕
mgymst7038 DurununAnnesi12 sağlık bakanlığı ile aralarında sorun olmuş sanırım yönetmelik açısından onlarda greve gitmiş
RundownMom DurununAnnesi12 sağlık ocağını demiyorum il sağlık müdürlüğünü ararsanız belki sizi başka bir sağlık ocağına yönlendirir. Ama tüm sağlık ocakları kapalıysa bilemem tabi