Havva3437 Hanımlar merhaba , 50 günlük kızım var dün sadece 2 kere kaka yaptı bugün sabahtan hiç yok sadece anne sütü alıyo acaba beslenemiyomu çiş var kaka yok
Denizmavim Havva3437 normaldir kı benım kızım 55 günlük haftada 1 kere yapıyor doktor normal dedı 10 günü geçmezse sıkıntı yokmuş
cagankusunannesiii Havva3437 beslenmesi çişli beze göre ölçülür ordan takip edebilirsiniz bu aylardaki bebeklerin 5-6 güne kadar kaka yapmaması normal anne sütü alan bebeklerde hele çok normal
Tubafadime Havva3437 normal canim benim bebegim de oyle bazen 2 gune 1 yspiyor bazen ise hergun 1 defa doktorum mama basla istersen dedi bende kabul etmedim çünkü aylik 1 kiloyu almisti. Tek anne sürüyle devam ediyorum hatta suara sütüm de azaldı ama genede yapiyor suara hergun. Doymayla alakası yok yani