vanilyakokusu ben özelde yaptirdim sedasyonla ameliyathanede yaptilar ben görmedim 15 dk sürdü. Bir önceki gün yatis yaptilar kan aldilar saat 17.00 falandi ac tok bir sey demediler. kan almisken damar yolunu da taktirdik ertesi gün bidaha aci cekmesin diye. Sonra eve gittik sabah 7 de hastanedeydik 7 bucukta ameliyathaneye verdim bebek oldugu icin erken aldilar cok ac duramaz diye. Ilk 2-3 gün sabahlari ilk cisinde agladi ama gün icinde iyiydi. 1 haftaya kontrole gittigimizde toparlanmisti dikisler falan düsmüstü bardak koymadik doktor önermedi