25 günlük oğlum var gündüzleri asla 2 saati geçirmiyorum 1.5 saate bir emiyor bazen saatlerce zaten ayrılmıyor göğsümden.ama gece yatacağımız zamanda 2 gündür gece 11 den 2 ye kadar ayrılmıyor sürekli emmek istiyor yerine koyunca uyanıyor.2 gibi zar zor artık ayırıyorum bu sefer alarm kurmama rağmen gece emzirmeye kalkmakta zorlanıyorum 2.5 saati geçiyor birsey olur mu çok mu arası fazla.Sarılığı vardı en son gittiğimizde 11 e düşmüştü bisey olur mu diye Korkuyorum