Bu damlayi ilk kullanirken tozunu içine boşaltıp sulandiriyoruz…prospektuste sulandirdiktan sonra buzdolabında saklayın yazıyor bana eczacı oda sıcaklığında sakla demişti daha önce bu damlayi yine kullaniyordum oğlumda demir eksikliği çıkınca acaba yanlış mı sakliyorum dedim…bir fikri olan var mı acaba?