zlyha_ aynı problemler var canım benim bebeğim de 45 günlük hala arada emzirmek için uğraşıyorum ama ağzında tutuyor aniden ağlıyor kendini geri atıyor tam vakum yapamıyor sadece ucunu almak istiyor onu vakumlamaktan çok yalıyor bari sagayim öyle vereyim diyorum doktor 90ml verin 3 saatte bir diyor benim sağımda 50 ml falan çıkıyor kalanı mama ile veriyorum artar inşallah. Sizin bebisinizde emme ile ilgili sorun neydi canım eğer söylemek istersen?