Kızım 1 yaşına 1 hafta kaldi 4 gün önce ateşlendi boğazları şişmiş 2 gece ateşini düşürmek için geceyi gündüz ettim 2 gündür atesi yok ama kızım herşeye ağlama krizine giriyor öyle bi ağlıyor ki binadaki komşular mesaj atıyor çocuk mu düştü bile diye bezini açacağım zaman vs inletiyo ortalığı neden böyle oldu ne zaman geçer bu durum sakin bebeğim gitti yerine asi hırçın bir yaramaz bir kızım geldi