Edanurkya Kızlar 2 aylık bebeğim ben ve eşim grip olduk bebeğe de ge ti öksürüyor ve hapşırıyor burnunda tıkalı napmam gerekiyo acile gidicem ama şuan yapabileceğim birşey varmı tecrübeli anneler yazabilir mi lütfen 😰
Dincer-Efe1 Edanurkya burnuna sütünüzü akıtın doktorum öyle demişti rahatlar biraz burnu açılır demişti