Eşim ben oğlum dün aşı olduk ama acayip kol ağrısı var nezaman geçer bilen varmı yada ne gıbı yan etkılerı var oradayken bır cocuk fenalaştı aşıdan sonra hemen hastaneye kaldırdılar Allahım sonumuz hayır olsun aklımda cıkmadı cocuk acaba suan nasıl☹️☹️Bır tuhafız bugün aılecek😓😓