Ashly90 Dr tavsiyesi ile mama başladık biberonla ama bir haftadır meme reddi yapıyor. Kaşıkla versem mamayı meme reddinden kurtulabilir miyim . Birde kaşıkla vermek emme içgüdüsünün kaybolmasına sebebiyet verir mi ne yapıcagımı sasırdım. 3 aylık10 günlüğü
Hayriyedeniz Ashly90 tabi ki kaşıkla verin biberon meme bırakma sebebi 🤦♀️ Kaşık yada şırınga yardımı ile mama verin