Aşıdan sonra olabiliyor canım, biontech yapıyor özellikle, ağır bir aşı. Ama hepsi geçiyor merak etme. Bebeğine geçmez zannetmiyorum, bulaştırıcı ölçüde bir doz değildir, hiç duymadım böyle bir şey. Fakat imkanın varsa birini desteğe cagirabilirsin bebek bakımı için. Şuan vücudun antikor üretiyor virüse karşı, ne kadar dinlenir kendine iyi bakarsan yan etkileri o kadar kolay atlatırsın kuzum.