İlk defa happykids te post açıyorum lütfen akıl verin bana. Doğum yapalı 10 gün oldu 11 kilo vermişim. Ödemim çoktu evet hızlı kilo verirsin dediler ama sanki doğururken midemi de doğurmuşum almışlar midemi gibi hemen doyuyorum hiç iştahım yok. Hatta açlıktan midem bulanıyor ama yemek istemiyorum. Hamileyken 25 kilo almıştım. Her önüme geleni tabak tabak yiyordum. Şu an bir parçayla doyuyorum. Bazılarınıza güzel gelebilir evet ama enerjisiz kalıyorum kahvaltı edesim yok. Bi tek suyu doğru düzgün içiyorum çok susuyorum zaten. Böyle gidersem 2-3 aya eski kilomdan da daha aşağılara düşücem. Benim gibi olan var mı nasıl iştahıma kavuşurum?