Kızlar kafayı yiyeceğim her zaman bebeğimin kafasini tüm vücuduna dokunurum hep sürekli temas halindeyiz 49 günlük daha kafasının sağ arkasinda aksam onu uyutmak için dokundugumda bir şişlik farkettim ve bu şişlik öne doğru uzanıyor anlam veremedim çok korktum eşime söyledim kafasının her yerinde var diyerek geçiştirdi. İçim rahat etmiyor asla aşırı huysuzdu. Dün gece 2 den 6 ya kadar uyudu 8 den 12.30 daha sonra 2.30 -3.30 sonrasında iki kere 15 dk uyudu kayınvalidem elleyip uyandırdı surekli en son saat 10 da 15 dk uyudu ve saat 2 yeni uyudu saat 22.30 dan beri de sürekli ağlıyor. Normalde kolik bir bebek degildir ve öyle çok ağlamaz uyumlu rahat mutlu bir bebektir. Uyumayınca acaba bir rahatsizligi mi var diye düşündüm. Kafasındaki o çıkıntı beni çok rahatsız etti başına böyle birşey gelen var mi? Bu normal mi