Bebeğim 2buçuk aylık şu zamana kadar hiçbir yere gidemedim doğru düzgün bir kere avm ye gidelim dedim tam doysun acıkmasın diye biberonla verdim yine durmadı hiç bütün gün emmek istiyor öğlende bir uyuyor sonra bir başlıyoruz 9buçuga kadar hiç durmuyor ya emmek istiyor yada yatmak istemiyor asla sonrada gece 9bucuk 9 uyuyunca ıkı saatte bir kalkıyor o zaman uyuyor ama gunduz hicbir şey yapamıyorum dışarı çıkmak gezdirmek istiyorum artık nasıl yapacağım bilmiyorum cıktıgım gibi geri gelirsem diye çözemedim gitti bu bebiş neden böyle daha küçük diye mi ne zaman düzelir,internette görüyorum bir aylık bile olmamış bebekle bile gezebiliyorlar nasıl oluyor benım şansımamı böyle 😀benim gibi olan var mı siz nasıl yapıyorsunuz dışarı çıkarken ?