Merhaba anneler :)
Bugün tam 4 aylığız. Oğlum bütün gün hiç uyumadı, sanırım dişleri rahatsız ediyor. Çünkü sürekli eli ağzında, başka şeyleri de ağzına alıp sağ sol yaparak kaşımaya çalışıyor gibi. Salya durumu da var. Henüz erken değil mi sizce de? Bu aylarda aynı durumu yaşayan varsa ne gibi çözüm buldunuz? Teşekkürler şimdiden herkese 🤗