ElifAtas29 Anneler merhabalar, doğum yapalı 48 gün oluyor normal doğum yaptım, doğum yaptığımdan beri bacaklarım çok ağrıyor bu durumu yaşayan var mı ?
Gokturk-10 ElifAtas29 Bacak ağrısı değil de bel ağrısı ve huzursuz bacak sendromu kalmıştı bende aylarca uyuyamamıştom
Rabiamhmt ElifAtas29 yurudugum zaman asırı bır agrı oluyodu ust bacaklarımda bı yere gitmeye korkuyordum
ElifAtas29 Gokturk-10 Doktoruma soracağım bende, siz huzursuz bacak sendromu için ne yaptınız peki çok geçmiş olsun bu arad..
Gokturk-10 ElifAtas29 Bişey yapmadım aslında canım tatlı değildir aynı zamanda sağlık personeliyim ama uykusuzluktan gece olmasın yatağa yatmayalım diyordum bi ara,bacağımı yumruklar çimdikler uyaran verirdim beslenmeme dikkat ettikçe geçmeye başladı. Kan tahlili yaptıramasam da doğum sonrası ciddi bi demir ferritin kaybı yaşamıştım ondan olduğunu tahmin ediyorum
ElifAtas29 Gokturk-10 Bende sağlıkçıyım ama daha önce pek duyduğum bir durum olmadı bu. Rabbim dermansız dert vermesin yeterki 🤲🏻
ElifAtas29 limonlukarpuzzz Benim oldum olası d vitamini eksikliğim vardı hamileliğimdede ilaç kullanıyordum 🤷🏻♀️
limonlukarpuzzz ElifAtas29 benim d vitamini hamileyken yerlerdeydi az yuruyeyim bacak ağrisi basliyordu. Gece agrilardan uyuyamiyordum ilaçlari duzenli kullandim ama hamileylen fayda.etmedi doğumdan sonra kullana kullana vucut topatladi bacak ağrisida.kesildi o yuzden aklima o geldi :)