NesX valla ya şans ya da bünye meselesi ben doğüm yaptım kaynanam kaldı benle refakatçı hastanede geldik eve 3 daha beraberdik sonra görümcelerim hepsi bebek görmeye geldiler gittiler kaynanan dahil hepsi korona oldu bir tek biz olmadık ve aşımız yok onlar aşılıydı delta oldular şükür atlatırlar ama bizde onlarla görüştük yemek yedik çök değişik bir hastalık Allah yardımcımız olsun bilgilendirme için teşekkür ederim