Eniz1907 Sadece dudak şişmesi başka belirti yok sondurma sonrası böyle oluyor 2.kez oldu korkuyorum yarın gidip alerji testi yaptırcam
Zeynepalya_ve_annesi Eniz1907 soguk yanığı oluyor bu soguk seylerle temas edince bu sekilde olur ileri derecesinde şeffaflaşma ve patlama olur
Zeynepalya_ve_annesi Eniz1907 yok ama.iciniz rahatlayacaksa 112 yi arayip acil doktoruyla.goresebilirmiyim.de anlat durumu onlar seni yonlendirir eger tatmin olmazsan ambulans bile yollarlar bi bakarlar en azindan