Kızlar yaklaşık 50 gündür filan bebeğim hemen hemen hergun ateşlenir hergun 38 bulan Ateş olur 37 buçuk filandır genelde gün içinde . Ama şöyle bi durum var akşam vakti dışarı mesela sahile indigimzde saatlerce uyur Ateş çıkmaz . Bu Ateş yüzünden defalarca acile hastaneye geldik hastane serin klimalı bildigin kış gibi içerisi her yatış da Ateş çıkmıyor . Kan idrar rutin hepsi yapılıyor bişey çıkmıyor ama evde ateşi çıkıyor ev böyle klimalı değil ama 38 Ateş yapıcak bi durum da yok yani hatta annemdeyiz genelde evi de çok serin yani gerçekten aklımı kaçırıcam bu çocuğun sorunu ne olabilir böyle bişey yaşayan yok mu ???