Uzymom Kızlar 7 aylık bebeğim bugün 2 kez beyaza yakın kaka yaptı. Korkmalı mıyım başına gelen var mı çok endişelendim. Yarın doktora gitmeyi düşünüyorum ama başına gelen varsa yazabilir mi 🥺
Minikbirsincap Uzymom bence de yarın götürün bi tahlil yapılır muhtemelen.Ama götürün ihmal etmeyin. Geçmiş olsun önemli bişeyi yoktur inşaAllah
Bebegimm1 Uzymom burda kakaların ne anlama geldigi yazıyor doktor daha net açıklama yapar siz mutlaka yarın gidin gecmis olsun 🌸