5.ayda oğlum da çok zorlamıştı beni. Ek gıdaya geçince daha rahat oldu. atak zamanı olabilir, diş sancısı olabilir, gündüz çok uyuyor olabilir, gün boyu çok hareketliyse gece acıkıp uyanıyor olabilir, yeni öğrendiği şeyleri uygulamak için kalkıyor olabilir (emekleme vs). Çok fazla sebep var artık, gözlemleyerek altta yatan sorunu bulabilirsiniz belki. Çok kolay gelsin