Sosyolog-anne bu konuyu doktorunuza danışmanız çok daha doğru neden diyeceksiniz? Burada bence annelere sorulacak soru şu hangi gaz damlasını kullanıyorsunuz ve Memnun musunuz diye sorardım ben, gaz damlası kullanmalımıyım ciddi. Bir soru ve doktordan doktora ve ebeveynin düşüncesine göre değişiyor, ben çok zorda kalınmadığı sürece ilaç taraftarı değilim, doktorumda ilaç konusunda hassas ve bazı yöntemler denenmeden tavsiye etmiyor, tam benim kafa, gaz masajı göbeğe bağırsaklara, ayaklara masaj, her memeden sonra gazını çıkartmak mutlaka, çorapsız dolaşmamak, gaz yapısı şeylerden kaçınmak, bebeğe ılık banyo yaptırmak, karnına ısıtılmış soğumuş zeytinyağı sürmek bunları denedikteb sonra fayda yoksa tamma ilaç kullanabilirim diyorum ben, doktorum şunu dedi gaz gidecerici ilaçlar uzun vadede kabızlığa sebep oluyor ben kendi çocuğuma kullanmadım karar sizin, o yüzden bu süreçte en iyi sizi tanıyan yönlendirme yapacak kişi kendi doktorunuz, kusura bakmayın uzun oldu, sağlıkla büyütün bebeğinizi 🤲🤲🌺