Aselsmomy Kızlar baktım herkesin ppsi var benim neden olmasin dedim ama herşeyi deneidm olmuyor yani çok sacma resmi küçüklüğünü büyüklüğünü seçip hahh oldu diyip kaydete basamiyosun öyle bi tuş yok😂googledanda denedim olmiyorrr biri beni aydinlatsin
Fitifiti Aselsmomy 3 yılı geçti forumu kullanıyorum ama asla o seçme butonu bende de aktif olamadı bir türlü 😅 🤷🏻♀️
Sarikuzumalp Aselsmomy var aslında aşağıda. ekran büyüklüğünden görünmüyor kenardan aşağı kaydırın ekranı ☺️
Sarikuzumalp Aselsmomy Bakın mesela bu ekranda kaydet tuşu görünmüyor sağ boşluk var ya, siyah karaladığım yer o boşluktan aşağı kaydıracaksınız ekranı. Bakın o boşluktan kaydırınca aşağıda kaydet var 🥰
BenMathilda Aselsmomy Profil fotoğrafı yapmak için linki ziyaret ediniz. https://forum.mutlubebekleriz.com/d/459156-profil-fotografi-nasil-eklerim
Sarikuzumalp Aselsmomy Bütün çabam hürrem sultan içindi diyomusun 😂😂 canın sıkıldıkça değiştir artık 😃