Kızım 5 aylık geçen ay doktorumuz vajinal yapışıklık olduğunu söyledi zeytinyağı sür geçer dedi sürdüm bu ay başka bir doktora gösterdim çocuk cerrahisine götür müdahale gerekiyor dedi. Başına gelen var mı acaba internetten biraz araştırdım müdahaleye gerek yok kendiliğinden geçiyor diyen doktorlarda var ne yapacağımı bilemedim 😞