Mineber22 cok gecmis olsun,insallah duzelir. Zor degil ameliyat ancak anestezi olayi zor. Bi sure ac kaliyor anestezi icin,operasyon 5 dk sürmüyor bile ama ayilmasi vs derken ilk gun hep bi huzursuzluk,aygin baygin durumlar,aglamalar oluyor illa ki. Soyle anlatayim goz kapaginin icinden burun kokune kadar ince bir tel sokup actiklarini dusunun. Ama ilk gun tabi ki anestezi den dolayı zor oluyor. Ameliyattan cikinca 2 sast sonra taburcu olduk biz