Sedef3443 Merhaba arkadaşlar bebeğim 22 günlük ve sürekli emmek istiyor ve emerken ara ara ağlıyor neden olabilir ve o ağladıkça bende üzülüyorum napıcn bilmiyorum
Cagla1903 Sedef3443 Gazı Vardır Gaz Sancısı Çekince memeye saldırıyorlar bırakıp ağlıyorlar sonra Benim bebeğim de Öyle yapıyor Gaz Sancısı Olan Bebek Sürekli Emmek ister
06arzu Sedef3443 daha çok küçük, emmek istemesi gayet normal. Bol bol emzirin, sizin sevginize ihtiyacı var. Ağlaması da gazı olduğu için olabilir, siz yediklerinize dikkat ediceksiniz, bir de ayaklarıni sıcak tutarsanız belki ağlaması azalabilir.
Mevakemaleyna Sedef3443 gazi vardir annesi gaz ilaci biogia al nurse hervays al kullan biogia gunde 5 nurse ise 20 diye biliom
Bebegimm1 Sedef3443 evet gazdan dolayı guruldama oluyor gazinı cikaramadigi icinde surekli emmek ister her emdiginde tekrar tekrar gaz birikir sırtını ovalayıp gazini cıkartın hem emmede
Cagla1903 Sedef3443 Nekadar Dikkat Etsende Oluyor Yinede Gaz damlasını düzenli kullan her emzirmede gazını çıkar rezene kimyonlu çay yap iç sendeki gazi da alsın 🙏