6 aylıkken İstanbul-Hatay, 7.5 aylıkken Mersin-Denizli gidiş dönüş yaptık. 8 aylıkken Hatay-İstanbul yapacağız. Daha az hareketliyken her şey çok daha kolaydı. Denizli yolu daha zorlu geçti. Hep hareket etmek istedi, yemeğini arabada yemeyi reddetti, eşim yolda aynı zamanda çalışıyordu vs vs, sürekli mola vererek ve bol bol oyuncakla oyalayabildik. İstanbul yolu gözümü korkutuyor biraz ama geçiyor be. Yolun ertesi günü çok uyudu ve bir hafta uyku düzeni iyi değildi. Yol için tavsiyem, oyuncakları sıkıldıkça teker teker çıkarın. müzikli ışıklı oyuncak edinin, mümkünse yeni veya uzun süre kullanmadığı oyuncakları alın yanınıza. Sevdiği atıştırmalıklardan alın. İlgisini çeken kitaplar, sevdiği şarkılardan müzik listesi çok işinize yarar. 2 saatte bir mola verin. Mola verdiğimiz yerlerde toprak alan varsa oynattim ben hep, yürüttüm emeklemesine de izin verdim çok sakinledi. Yanımıza sabun aldık her molada yıkadık :)) Gece yolculuk yapamayacaksınız sabaha karşı yola çıkın. Biz iki şoför olarak çıktık, oğlumuz uyudugunda eşim dinlensin diye ben sürdüm ve tabii hiç dinlenemedigim için çok yoruldum. Ama ertesi gün çok uyuyunca dinlenebildim. Hatay’a gelişte sürekli şoför değiştirerek hiç uzun mola vermeden gelebilmiştik. Yolunuz açık olsun. Kazasız belasız ve krizsiz bir yolculuk dilerim.