bizde aynı durumdaydık hafif sarılığı vardı ve uyku yapıyordu uyandırmak için 1 2 saat uğraştığımı bilirim burun sıkma topuk sıkma bile işe yaramıyordu üstünü falan çıkarıyordum artık vücudunu okşuyordum zar zor uyandırıp emziriyordum ama geçiyor merak etme biz 3 kere mi sarılık için kan verdik sonra doktor renginden anladı geçtiğini gerek duymadı atlattık öylece biraz sabır sadece insan zorlanıyor ama düzeliyor inşallah sizinkide geçer emzirmekle geçiyor malesef ki