Ayse292973 2 günlük bebeğime mama içiriyoruz sütüm olmadı ve göğüsüm ilk emme de yara oldu devamını getiremedim tamamen mama ya başladım ama içim hiç rahat değil acaba gelişiminde problem olur mu, sarılık olur mu diye
Elmel Ayse292973 sarılık açlıktan olur canm sen 2 saatte bir mama ver ama önce eğer ki yaran çok acımıyorsa göğsüne koy boşta olsa göğsünü çeksin sütünün gelmesi için de sıcak komplex uygula sıcak havlu koy sıcak suyla dus al korkma mama veriyosun diye bisey olmaz
melike5461 Ayse292973 benim hiç sütüm olmadı sadece mama kullandık sarılıkta olmadı şimdi 3 bucuk aylık 8 buçuğa yakın kilosu
Asilinannesi35 Ayse292973 ben 1 hafta emzirdim sonra sütüm gelmedi ve şuan 2 aylık mama ile devam hiç sorun yok sarılık da zaten açlıktan olur.
Fatmabkdmr Canım göğüs yaran için gümüş kapak al geçiriyor. Hem sen de rahat edersin. Bebek sarılık olmaz emmedi diye açlıktan olur. 2 saatte bşr mamasını ver aksatma. Benim de ilk zamanlar sütüm olmadj mama verdim sarılık olmadı. Kendini üzme yani 🥰
Eeco Ayse292973 Lansinoh göğüs ucu kremi kullanın iyi gelir lütfen üzülmeyin süt zamanla gelir ilk zamanlar sütüm geç geldiği için bende mama verdim 1 hafta sonra hemen hemen sütüm gelmeye başladı sağım yaparsanız zamanla artacaktır ve en fazla 2 saatte bir besleyin uyandırıp:)
Ayse292973 Eeco kullandım ama olmadı,şimdi sağıyorum gelmeye başladı ama biberonla veriyorum hala yara geçmedi inşallah geçince göğsümü alır
Gatlis Ayse292973 sağarak vermeyi denediniz mi cektikce veya sagdıkca gelecektir daha cok yenisiniz benimde 9 günlük kızım bir tanesi kanıyor resmen sagma yaparak biberonla veriyorum mecburen
Ayse292973 Gatlis bende öyle yaptım 3.günde geldi ama biberonla veriyorum inşallah yara geçince göğsümü alır