Melike_01 canım karadeniz bölgesinde uzun yıllar yasayan biri olarak söyleyim,, havası doğası mis gibidir ,bir günde dört mevsim yaşanabilir sabah kalkarsın sisli, öğlen yağışlı, aksam üstü güneşli… Genellikle yağışlı ve serindir , Sel durum vs gideceğiniz yere göre değişir bence gidin en güzel aydagız bence gezmek için ama biraz kalın şeyler götürün soğuk olabilir