Kızım 21 aylık 1 hafta önce ateşlenmişti 2 gün sürdü geçti 38.3 ü geçmedi ateşi yazlıktaydık sularla falan oynadı baya bir ona bağladım dün gece de uykuda birden kustu o sese kalktım ama başka hiçbir şeyi yok lahmacun yedirmiştim ona bağladım şimdi yine aynı oluk oluk hemde ama başka hiçbir belirti yok keyfi de yerin de niye olur ki kızlar ya üşümekten falan mı acaba