Erayalpp 2 aylık olacağız 1 hafta sonra hiriltsi ve burnumuz tıkalı o yüzden emerken öksürükten yiyemiyor bebeğim balgam söktürücü veriliyormu acaba yada öksürük şurubu dr ye götürsem götürdüm burun için verdi onlarda bir işe yaramıyor ne yapabilirim
Kubrik5734 Erayalpp baska bir doktora gotur burda kimse doktor degil her bebege iyi gelen senin bebegine iyi gelmeye bilir alerjik reaksiyon gosterebilir
Oyku_nisa Erayalpp ben daha dün gittim kesinlikle öksürük şurubu balgam söktürücü vermiyoruz dediler sadece burun açıcı damla verdiler burnunu açık tut yeter dediler benimkisi 7.5 aylık bide seninkisi daha çok küçük doktora sormadan verme sakın bence
Erayalpp Oyku_nisa gece gittik çünkü mama yiyemedik hiç özele gittik dr devlete gidin yatırın dedi 1 hafta kalır dedi burun tıkalı biz şuan evde az az besleyerek sürekli burun damlalariyla geçirmeye çalışıyorum olmazsa devlete götürüp doktorun dediği gibi de abartarak yatisini sağlamam lazımmış