Merhaba kızlar,
sabahta yazmıştım burdan ama tekrar bir post açmak istedim. Kızım sabah uyandığımızdan beri ateşliydi. Soğuk duş,calpol, pedifen verdim 37,5larda seyretti en son akşam 17de calpol içirdim ve saat 21gibi baktığımfa ateşi 39a yükselmişti hemen pedifen içirip kızımı alıp acile götürdüm. Kan tahlili yapılmadı doktor boğazı kızarmış dedi. Klamoks bıd200/28mg ilaç yazdı. Az önce içirdim sonra ateşine baktım 37.6olmuştu. Sanırım pedifen biraz düşürmüş ama yinede yüksek bir ateş sanırım😢Daha önce bebeğine kullanan annelere sormak istiyorum bu antibiyotik ateşini düşürürmü? Yoksa sadece boğaz enfeksiyonu içinmi? Bu arada calpol benim bebeğimin ateşini hiç düşürmedi.gecede ara ara kontrol edicem. Ama ben hangi durumda endişelenmeliyim hastanrye götürmeliyim bilen birileri yazarsa memnın olurum🙏İlk defa bu kadar ateşlendi ve çok korktum covid olduğumuzda bile 39u görmedi ateşi😢