İyi akşamlar kızlar. Oğlum 4 aylık oldu. Bugün ilk kez traş ettik ve ben saçını toplayıp çöpe attım. Kim gördüyse diyor niye çöpe attın saklasaydın. Yok saçın ağırlığı kadar altın alınmalı yok bilmem ne bir sürü şey. Bana saçma geld açıkçası. Siz n’aptınız bebeğinizin ilk saçını benim gibi attınız mı?