PasaAnnesii 19972017 ben böyle olucagimi tahmin etmedim çünkü kaynanam annem gil oldu hiç böyle olmadılar eşim de oldu bende sadece ateş baş ağrısı fena oldum 39 gördüm tekim birde kimse gelmedi üstüne arayıp dalga geçtiler
Umutun_Annesi Bende emziriyorum 2 doz biontech oldum bir sorun olmadi sükür sadece kolum agrimisdi bende cok korkuyordum halsizlik yapar diye
Zynq 19972017 2 doz biontech oldum, emziriyorum, bebeğime test yaptırdım antikorlu çıktı. İçim çok rahat.