Kızlar cuma günü 2.doz aşımı oldum. Cuma akşamı eklamlarimde hafüf ctesi şiddetli ağrı oldu bugün sabahta koltuk altım şişmiş acıyor. Yaşayan bilrn kimse var mı nasıl ne zaman ne yapsam geçer bu durum. Hepinize şimdiden teşekkür ederim kıymetli yorum ve önerileriniz için ✨🌈👣