2020 mart ayında dogum yaptım çalişan biri olarak hastaneden dogum yaptıgıma daire kağıt aldım muhasebiciye verdim almazsanızda ssk ile iseniz doğum yaptıgınıza ait bilgiler çıkıyor emzirme ödeneği altında ilk 800 tl aldım sonra 6 ay devletten para aldım odada maaşınıza göre bakılıp yatırılıyor ben hiç bir yere başvuru yapmadım bir kere kendileri 230 tl süt parası yatırmişlardı