Sevcannn41 Benim başıma geldi. Dikişlerim yapıştırmaydı. Oğlum yoğun bakımda yattığı için doğduğunda,hergün hastaneye git gel hiç yatıp dinlenmedim. Geceleri de süt sağarak sabahladım. Bu tempoda dikişlerimin bir kısmı açılmıştı ve sarı sulu akıntı gelmeye başladı. Yaklaşık 45 günde kapandı. Hergün pansuman yapıp,doktorumun yazdığı kremi kullandım. Oğlum 8 ay 10 günlük çok şükür hiç bir sorun yok. İzi bile kalmadı sayılır ☺️