Bi kaç saat önce post açtım ama görülmedi sanırım. Bebeğim 6 aylık 5. Aya kdr meme mama devam ettik ve 5. Ayda tamamen emmeyi bıraktı hala şu an çok az mama yiyor zorla yediriyorum iştahımı yok yoksa mide kapasitesimi okdr bilmiyorum ama 4-5 saatte geçse anca 100-120 ml arası yiyo oda zar zor ağlaya ağlaya ek gıdaya geçtik bi kaç bişi yedirdim ağladı tükürdü istemedi kıyameti kopardı en sonunda kabız oldu bende vermeyi kestim düzelene kdr şu an kakası normale döndü mama veriyorum sadece ama 4 saatte bi 120 ml anca yiyor oda zorla yediryorum napıcam böyle bilmiyorum aranızda böyle olanlar varmı Çok denedim mama aptamil hipp bebelac gold sma hiç biri yaramadı ya ishal oldu yada kustu 3. Aydan beri evolvia ac antikolik kullanıyoruz yiyodu aslında ama şu an yediremiyorum yine başka mama denedim onları hiç kabul etmiyo hastaneye götürdük idrar temiz çıktı boğzı temiz bişisi yok dedi doktor bilmiyorm napıcam gazıda geçmedi sabaha kdr kıvranıyo diş döneminemi girdi acaba doktor damakları sertleşmiş ama bu aralar çıkarmıcak dedi o zaman neden yemiyo niye aşırı huysuz hiç durmuyo doğduğundan beri kolik ztn